PRZEWODNIK

Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi, napisz do nas e-maila na adres kontakt@f3.infoshare.pl

Co to jest Infoshare F3?

Infoshare F3 (wcześniej Future3) to konferencja dla osób z branży IT: programistów, developerów, architektów oprogramowania, designerów, managerów. Kierujemy ją zarówno do juniorów jak i doświadczonych seniorów; wszystkich osób chcących rozwijać swoją karierę w obszarze IT.

W poprzedniej edycji wydarzenia wzięło udział ponad 50 wystawców i ponad 2300 uczestników.

Wydarzenie oferuje 2 sceny merytoryczne, bezpośredni kontakt z przedstawicielami firm IT na ich stoiskach, a także podnoszące kompetencje warsztaty.

Za najwyższą jakość odpowiadają organizatorzy Infoshare - największej konferencji technologicznej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Kiedy i gdzie odbędzie się konferencja Infoshare F3?

Konfrencja Infoshare F3 odbędzie się 19 maja 2022 r. w ERGO ARENIE w Gdańsku.

Dlaczego warto uczestniczyć w konferencji?

Warto uczestniczyć w konferencji Infoshare F3, ponieważ:

  • Programowanie, Front-end, DevOps, Software Architecture, People and Culture oraz AI/ML - to ścieżki tematyczne, których będą dotyczyć tegoroczne prelekcje na Scenach Czerwonej i Niebieskiej. Wysłuchasz inspirujących wystąpień ekspertów ze świata IT, poznasz najnowsze trendy w branży i dowiesz się, jak rozwinąć swoją karierę
  • Zdobędziesz szczegółową wiedzę w mniejszych warsztatowych grupach. Podczas spotkań z ekspertami masz szansę zadawać pytania i dowiedzieć się znacznie więcej
  • Zastanawiasz się jak wygląda praca lub rekrutacja w danej firmie? Dowiedz się u źródła! Spotkaj się osobiście z przedstawicielami wiodących firm IT na ich stoiskach
  • Zyskasz dostęp do ofert pracy dopasowanych do Ciebie! Sortuj według technologii, miasta, czy wymaganego doświadczenia. Jednym kliknięciem zaaplikuj na daną ofertę, a Twoje dane zawarte w profilu zawodowym na naszej stronie trafią na rekrutację
  • Możesz skorzystać z naszego dedykowanego narzędzia do umawiania spotkań 1:1 i odbyć indywidualne rozmowy z przedstawicielami firm. Pamiętaj, aby uzupełnić swój profil o historię zatrudnienie, umiejętności, certyfikaty, czy CV, tak aby wyróżnić się pośród innych uczestników

Kto może uczestniczyć w konferencji?

W konferencji uczestniczyć mogą osoby, które ukończyły 15 lat po zarejestrowaniu się.

Osoby poniżej 15-stego roku życia mogą uczestniczyć w konferencji wyłącznie przy obecności osób pełnoletnich.

Czy konferencja posiada imprezę towarzyszącą?

Po konferencji zapraszamy na After Party, które odbędzie się w Spoko Restaurant & Bar 19 maja o godzinie 18:30. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Jak dojechać na konferencję?

Dla uczestników konferencji będzie dostępny parking P2 płatny 10 zł brutto za 7 h parkowania. Można również skorzystać z transportu publicznego - przejdź do zakładki "Jak dojechać?".

Jeżeli mieszkasz w Toruniu, Olsztynie lub Bydgoszczy - podwieziemy Cię na Infoshare F3 za darmo! Wejdź tutaj i dowiedz się więcej o bezpłatnych autobusach.

Czy mogę coś zjeść na terenie konferencji?

Tak, do dyspozycji uczestników będą 2 punkty, w których można kupić lunch:

  1. Classic Sport Bar - godziny otwarcia: 10:00 – 18:00
  2. Classic Bar – godziny otwarcia: 11:00 – 18:00

 
Uczestnicy z biletem Premium otrzymają 1 kupon na lunch, który można podzielić na 2 części „kupon lunch A” i „kupon lunch B”, i zrealizować w obu punktach.
Kupon w całości można wymienić na obiad + napój w restauracji (Classic Sport Pub), a pod rozerwaniu na dwie mniejsze rzeczy w Food Courcie (Classic Bar).

Gdzię znajdę regulamin konferencji?

Wszystkie dokumenty znajdziesz tutaj.

Jakie zasady sanitarne obowiązują w trakcie konferencji?

Informacje dotyczące bezpieczeństwa epidemicznego oraz zasad postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem znajdziesz tutaj.

Jak skontaktować się z obsługą klienta?

Obsługa klienta jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16. Możesz się z nami skontaktować poprzez telefon: +48 512 328 348 oraz e-mail: kontakt@f3.infosharepl.

W jakich godzinach odbędą się prelekcje?

Prelekcje będą się odbywały w godzinach 9:50-18.

Czy wystąpienia będą nagrywane?

Wystąpienia będą nagrywane, jednak ich udostępnienie zależy od decyzji prelegenta. Nagrania będą dostępne tylko dla posiadaczy biletów premium i partner.

Czy nagrania wystąpień będą publikowane na Youtube lub stronie internetowej?

Nagrania będą dostępne w bibliotece nagrań po zalogowaniu na stronę oraz YouTube, ale tylko dla posiadaczy biletów premium i partner.

Gdzie znajdę agendę?

Agenda znajduje się tutaj.

Jak mogę się zarejestrować?

Możesz się zarejestrować tutaj.

Jak mogę uzyskać dostęp do mojego konta Infoshare F3?

Możesz zalogować się na swoje konto na naszej stronie internetowej za pomocą adresu e-mail i hasła.
Jeśli nie masz konta, możesz je założyć tutaj.

Jak mogę edytować informacje na moim profilu?

Aby edytować informacje znajdujące się na profilu, należy zalogować się na swoje konto na naszej stronie internetowej używając adresu e-mail i hasła, a następnie wybrać zakładkę "MÓJ PROFIL".

Czy muszę być pracownikiem firmy, aby uczestniczyć w Infoshare F3?

Nie, nie musisz być zatrudniony. Możesz być studentem, freelancerem lub mieć inny status.

Nie pracuję w żadnej firmie, co mam napisać w polu „nazwa firmy” podczas rejestracji?

Możesz wpisać tytuł projektu, który prowadzisz, nazwę organizacji, do której należysz, czy nazwę uczelni. Możesz być również kreatywny i wpisać co chcesz, pamiętaj jednak, że ta informacja znajdzie się pod Twoim imieniem i nazwiskiem na identyfikatorze.

Jak mogę zmienić hasło?

Aby zmienić hasło zaloguj się na naszą stronę internetową. Następnie wybierz "ZALOGUJ SIĘ" i "NIE PAMIĘTASZ HASŁA?". Wyślemy Ci e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.

Czy mogę usunąć swoje konto?

Jeśli chcesz usunąć swoje konto, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@f3.infoshare.pl.

Chciałbym zostać prelegentem na konferencji, jak mogę się zgłosić?

Jeśli chcesz wystąpić na Infoshare F3 w roli prelegenta, napisz do nas na kontakt@f3.infoshare.pl.

Jestem zainteresowany współpracą partnerską, z kim mam się skontaktować?

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą partnerską, napisz do nas na partnerzy@f3.infoshare.pl.

Jestem zainteresowany współpracą medialną, jak mogę się zgłosić?

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą medialną, napisz do nas na kontakt@f3.infoshare.pl.

Zarejestrowałem się na konferencję, gdzie znajdę wejściówkę?

Wejściówka na konferencję jest widoczna na Twoim profilu. Zaloguj się na konto i wybierz zakładkę “MOJE BILETY”.

Czy mogę przekazać moją wejściówkę innej osobie?

Możesz przekazać jedynie płatną wejściówkę. Zaloguj się na konto, wybierz zakładkę “MOJE BILETY” i koło wejściówki znajdziesz opcję “PRZEKAŻ BILET”. Po podaniu podstawowych danych zostanie ona przesłana na maila wybranej osoby. Jeżeli ta osoba nie ma konta na naszej stronie, zostanie ono automatycznie utworzone podczas przekazania biletu.

Czy muszę drukować wejściówkę na konferencję?

Nie musisz drukować wejściówki na konferencję. Wystarczy, że podczas rejestracji będziesz mieć przy sobie dokument tożsamości z aktualnym zdjęciem.

Jak mogę otrzymać fakturę proforma?

Jeśli potrzebujesz faktury proforma napisz do nas na: kontakt@f3.infoshare.pl

Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Faktura VAT będzie dostępna do pobrania na Twoim profilu w zakładce "MOJE ZAMÓWIENIA" w przeciągu 24 godzin od uiszczenia opłaty za wejściówkę.

Czy mogę się zarejestrować na konferencję i zapłacić później?

Tak, możesz teraz zamówić wejściówkę i zapłacić później kartą kredytową/debetową, przelewem online, blik, Google Pay, Masterpass, Visa Checkout. Gdy zostaniesz poproszony o zapłatę (przy zamawianiu wejściówki), wybierz opcję płatności później. Następnie będziesz mieć 7 dni na dokończenie rejestracji, zanim Twoja wejściówka zostanie anulowana.

Czy mogę zakupić w 1 transakcji wejściówkę Premium i Standard?

Niestety nie jest możliwy zakup różnych rodzajów wejściówek w 1 transakcji. Należy wykonać 2 osobne zamówienia.

Jak mogę zapłacić za wejściówkę?

Możesz zapłacić za pomocą:

  • karty kredytowej / debetowej,
  • przelewu internetowego,
  • blika,
  • Google Pay, Masterpass, Visa Checkout,
  • jeśli nie możesz skorzystać z żadnej z tych metod, a potrzebujesz faktury pro forma, skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@f3.infoshare.pl

Ile kosztuje udział w konferencji?

Do wyboru są 2 rodzaje wejściówek - tutaj znajdziesz informacje na ten temat.

Nie mogę uczestniczyć w konferencji, co mogę zrobić w tej sytuacji?

Jeżeli minęło mniej niż 14 dni od momentu zakupu - napisz do nas na kontakt@f3.infoshare.pl i zwrócimy Ci należność.

Jeżeli minęło więcej niż 14 dni wybierz opcję przekazania wejściówki - zaloguj się na konto, wybierz zakładkę “MOJE BILETY” i koło wejściówki znajdziesz opcję “PRZEKAŻ BILET”. Po podaniu podstawowych danych zostanie ona przesłana na maila wybranej osoby.

Co to jest spotkanie 1:1?

Skorzystaj z naszego dedykowanego narzędzia do umawiania spotkań 1:1 i daj się zaprosić indywidualne rozmowy z przedstawicielami firm. Pamiętaj, aby uzupełnić swój profil o historię zatrudnienia, umiejętności, certyfikaty, czy CV, tak aby wyróżnić się pośród innych uczestników.

Dostęp do narzędzia będzie możliwy przed wydarzeniem oraz w trakcie. Spotkania będą się odbywać 19 maja, w godzinach 10-18. Czas trwania każdej rozmowy to 30 min.

Dowiedz się więcej o narzędziu do umawiania spotkań 1:1 tutaj.

Jak się przygotować do spotkania 1:1?

  1. Profil - uzupełnij swój profil wszystkimi informacjami. Dzięki temu uczestnicy oraz przedstawiciele firm będą mogli lepiej Cię poznać.
  2. Przygotuj się przed spotkaniem - dobrą praktyką jest sprawdzenie osoby, z którą się spotkasz - zobacz jej/ jego profil na stronie Infoshare F3 i na LinkedIn.
  3. Ustaw swoją dostępność - masz do dyspozycji kalendarz, w którym możesz zaznaczyć kiedy możesz uczestniczyć w spotkaniach. Możesz wyłączyć poszczególne godziny w ciągu dnia, a także cały dzień.
  4. Przygotuj najważniejsze punkty rozmowy - dobrą praktyką będzie przygotowanie pytań, które chciałbyś zadać. Masz wtedy gwarancję, że otrzymasz ważne dla Ciebie informacje.
  5. Rób notatki z rozmowy - Twój mózg nie jest w stanie zapamiętać wszystkich informacji, dlatego pamiętaj, aby zapisać te najważniejsze.

 

Jak to działa?

Zasady działania narzędzia do umawiania spotkań 1:1:

  1. Spotkania można umawiać w dniach 12-19 maja. Odbywać się będą w trakcie konferencji 19 maja w godzinach 10-18.
  2. Każde spotkanie trwa 30 minut
  3. W spotkaniach 1:1 mogą brać udział wyłącznie osoby zarejestrowane na konferencję Infoshare F3 i które wyraziły odpowiednią zgodę w profilu.
  4. Uczestnicy konferencji mogą szukać przedstawicieli firm, ale nie mogą ich zapraszać. Mogą natomiast odpowiadać na zaproszenia i wysyłać wiadomości do osób, które je zaprosiły. Jeżeli zależy Ci na rozmowie z wybraną firmą możesz podejść do ich stoiska i zapytać o zaproszenie na spotkanie 1:1.
  5. Przedstawiciele firm mogą wyszukiwać i zapraszać na spotkania.
  6. Wszyscy uczestnicy mogą ustawić swoją dostępność w profilu.

FAQ - Spotkania 1:1

Jak zaznaczyć na profilu, że chcę uczestniczyć w spotkaniach 1:1?

Narzędzie do umawiania spotkań 1:1 jest dostępne tutaj po zalogowaniu się na konto Infoshare F3. Pole SPOTKANIA 1:1 na Twoim profilu musi być zaznaczone.

Zaktualizuj swój profil

Bardzo ważne jest, żeby Twój profil był zaktualizowany, aby ludzie wiedzieli kim jesteś i mogli Cię łatwo znaleźć.
Aby zaktualizować profil wejdź bezpośrednio tutaj lub ZMIEŃ SWÓJ PROFIL w zakładce MÓJ PROFIL w narzędziu do umawiania spotkań 1:1.

Zarządzaj swoją dostępnością

W zakładce KALENDARZ możesz ustawić swoją dyspozycyjność na poszczególne przedziały czasowe.

Po wybraniu danego slotu, zmienisz go na zajęty. Aby powrócić do poprzedniego stanu, kliknij w niego jeszcze raz.

W prosty sposób możesz zarządzać swoją dostępnością.

 

Wiadomości prywatne

Możesz wysłać wiadomość prywatną za pomocą naszego wewnętrznego systemu wiadomości. Wybierz czyjś profil:

Następnie wybierz WYŚWIETL/WYŚLIJ WIADOMOŚĆ

i napisz wiadomość. Pamiętaj, że Odbiorca zobaczy Twój adres e-mail.

Zawsze możesz wrócić do historii wiadomości, która znajduje się pod przyciskiem "WYŚLIJ".

 

Możesz z łatwością kontaktować się ze wszystkimi:

1. osobami, które zaprosiłeś/ zostałeś przez nie zaproszony (oczekujące zaproszenia)
2. osobami, z którymi jesteś umówiony (potwierdzone zaproszenia)
3. osobami, które odwołały spotkanie lub Ty je odwołałeś (anulowane zaproszenia)

Szukanie uczestników

Aby umówić się na spotkanie należy znaleźć osobę, z którą chcesz się zobaczyć.
Przejdź do zakładki SZUKAJ i wprowadź słowo lub frazę (imię, nazwisko, nazwa firmy itp.).
Możesz także filtrować wyniki wyszukiwania, wybierając jedną lub wiele opcji w lewej kolumnie.

Dodawanie do zakładek

Jeśli znajdziesz interesującą osobę, którą chciałbyś zapamiętać, możesz ją dodać do ZAKŁADEK.

Później możesz znaleźć wszystkie zaznaczone osoby w ZAKŁADKACH.

Zapraszanie uczestników

Gdy znajdziesz odpowiednią osobę, możesz ją zaprosić na spotkanie wybierając przycisk ZAPROŚ.

Po wysłaniu zaproszenia musisz poczekać aż zaproszona osoba Zaakceptuje lub Odrzuci zaproszenie. Zostaniesz powiadomiony e-mailem, jeśli spotkanie zostanie zaakceptowane. Zaproszona osoba wybierze przedział czasowy na podstawie swojej i Twojej dostępności.

Akceptowanie zaproszeń

Gdy ktoś wyśle Ci zaproszenie, otrzymasz wiadomość e-mail. Aby ZAAKCEPTOWAĆ lub ODRZUCIĆ zaproszenie przejdź do zakładki ZAPROSZENIA.

``

Po wybraniu AKCEPTUJĘ przejdziesz do KALENDARZA w celu wybrania godziny spotkania.

Po wybraniu odpowiedniego slotu wybierz POTWIERDŹ, aby przesłać szczegóły spotkania do osoby, która zaprosiła Cię na spotkanie. Możesz również dodać wiadomość prywatną.

Po pomyślnym ustaleniu spotkania, będzie ono widoczne w KALENDARZU rozmówców.

Zmiana harmonogramu spotkań

Jeśli chcesz PRZEŁOŻYĆ spotkanie, możesz to zrobić w sekcji KALENDARZ.

Po wybraniu PRZEŁÓŻ, Twoje spotkanie zostanie anulowane i trzeba będzie wybrać nowy termin klikając ZAPLANUJ SPOTKANIE.

Aby zakończyć proces zmiany harmonogramu spotkania wybierz POTWIERDŹ po wybraniu odpowiedniego slotu. Możesz również wysłać swojemu rozmówcy prywatną wiadomość wyjaśniającą.

Gdy spotkanie zostanie przełożone i potwierdzone przez drugą osobę, dodatkowo w KALENDARZU zobaczysz znak "!".

Przeglądanie spotkań i zaproszeń

W zakładce ZAPROSZENIA możesz zobaczyć wszystkie zaakceptowane, oczekujące i anulowane spotkania. Aby zobaczyć tylko określone, zaznacz odpowiednie pole:

  • Pokaż tylko anulowane zaproszenia
  • Pokaż tylko oczekujące zaproszenia
  • Pokaż tylko zaakceptowane zaproszenia

Powiadomienia

Zostaniesz poinformowany o wszystkich działaniach przez e-maila:

  • otrzymasz zaproszenie na spotkanie
  • otrzymasz potwierdzenie spotkania
  • spotkanie zostanie odrzucone
  • spotkanie zostanie odwołane
  • przypomnienie o spotkaniu
  • zmiana terminu spotkania
  • otrzymasz wiadomość prywatną

Jeśli chcesz otrzymać powiadomienie SMS (z wyjątkiem wiadomości prywatnych), zaznacz pole w swoim profilu.

1. Idź do zakładki "MÓJ PROFIL":

 2. Przewiń do "SPOTKANIA 1:1", gdzie znajdziesz pole związane z SMS-em, zaznacz je i wpisz swój numer telefonu.